torsdag 27. mai 2010

Det verste jeg vet om i hele verden må være

dyreplageri. Ta Løken gård som et eksempel. Flere tusen hunder og katter holdes innesperret til en voldelig, usikker skjebne. Alle dyrene selges for tusenvis av kroner til laboratorier i andre europeiske land som misbruker dem i eksperimenter.

Jeg for min del syns dette er forferdelig. Hvem kan være så hjerteløs å gjøre sånn? De tydeligvis.


"Frarøvet friheten, solgt til dyreforsøk. Nå venter døden i et laboratorium." Da begynte jeg nesten å grine. Jaaa, jeg har et sterkt forhold til dyr, jeg bryr meg om sånt, og det har jeg gjort helt siden jeg var liten.

Du kan lese mer om saken på nettsiden HER.

Vel, vi blogges.


(Kopiert fra bloggen min på blogg.no)

1 kommentar:

  1. Er så enig som jeg kan få blitt. Dyreplageri er helt forferdelig! :'( HJERTELØST!

    SvarSlett